Het contact met de makelaar verliep meer dan goed. De manier waarop dit is ingericht (snelle communicatie via mail en Whatsapp), is meer dan prettig. Zonder deze makelaar had ik het huis wat ik nu heb kunnen kopen nooit gekregen. Blij dus met de begeleiding, de adviezen en het snelle handelen!
“We zijn echt thuis. Met z’n drieën.”
Lees meer
Het is zo ontzettend soepel verlopen – alles was duidelijk, makkelijk en gezellig!
Lees meer
“We hebben uiteindelijk binnen een maand ons huis verkocht, terwijl het bij de vorige makelaar niet lukte.”
Lees meer