Wij hebben voor het eerst een huis gekocht en het was heel fijn dat we met alle vragen bij Edwin en HR terecht konden! Wij gingen er met 0 ervaring in en dit werd gelukkig volledig begrepen en op ingespeeld, alles is keer op keer uitgelegd en er werd duidelijk tijd voor ons gemaakt.
“We zijn echt thuis. Met z’n drieën.”
Lees meer
Het is zo ontzettend soepel verlopen – alles was duidelijk, makkelijk en gezellig!
Lees meer
“We hebben uiteindelijk binnen een maand ons huis verkocht, terwijl het bij de vorige makelaar niet lukte.”
Lees meer