Het contact liep heel goed!. Veel poespas voor de foto sessie. Wat ik niet leuk vond was het moeten verbergen van privé foto’s aan de wand.
“We zijn echt thuis. Met z’n drieën.”
Lees meer
Het is zo ontzettend soepel verlopen – alles was duidelijk, makkelijk en gezellig!
Lees meer
“We hebben uiteindelijk binnen een maand ons huis verkocht, terwijl het bij de vorige makelaar niet lukte.”
Lees meer